Szwecja, emigracja, północ, Piteå, Norrbotten, Laponia

środa, 7 grudnia 2016

Adres

Wczoraj od niechcenia spojrzałam na listę mieszkańców naszego budynku i ze zdziwieniem stwierdziłam, że jeszcze kilka innych mieszkań ma dokładnie ten sam adres co my. Jedyne co nas różni to nazwisko na liście mieszkańców i skrzynkach pocztowych przed drzwiami.

Zrobiło mi się trochę słabo, bo czekam na ważny dokument z Polski i w tej sytuacji listonosz mógł go po prostu zwrócić, bo moje nazwisko nigdzie nie figuruje.

Byłam baaardzo zaskoczona, że nie mamy indywidualnego adresu, natomiast T. tym akurat nie był zaskoczony, ale zdziwiło go, że oficjalny dokument dotyczący mnie, z polskiego urzędu nie zostanie wysłany na jego nazwisko. Też coś!

Szybko zmieniliśmy nalepkę na skrzynce i wybraliśmy się do tutejszego „NFZ”, bo tam ma trafić kopia dokumentu, na którego oryginał czekam.

Uff… na szczęście, kopia nie została doręczona, więc teraz biegnę robić kawę i czekać w oknie na listonosza, co by go przepytać na okoliczność przesyłki z Polski i poinformować, że jakby co - to jeszcze ja tu mieszkam J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz